Tarikh
|
18 Febuari 2013 (Isnin)
|
Masa
|
9.45-10.55
|
Kelas
|
4K1
|
Mata pelajaran
|
Bahasa Melayu
|
Tajuk
|
Ulangkaji sebelum peperiksaan (
Karangan)
|
Objektif
|
Pada akhir sesi p&p
para pelajar dapat :
-
Menulis ayat pendahuluan
dengan ayat yang gramatis.
-
Menyenaraikan
sekurang-kurangnya 4 atau 5 isi penting berdasarkan tajuk yang diberi.
-
Menghuraikan isi penting
berdasarkan formula ATAHAF.
|
Aktiviti
|
Guru menulis isi penting di papan
hitam dan menerangkan kepada pelajar formula ATAHAF
Guru membimbing pelajar untuk
menghuraikan isi penting menggunakan formula ATAHAF
|
Sistem Bahasa
|
Membina Ayat
|
Penyerapan
|
Ilmu : P.Moral
Nilai : Kerjasama
KBT : a) Mengenal pasti
b) Belajar cara belajar
|
BBB
|
Lembaran Kerja
|
Refleksi
|
Semua pelajar dapat menghasilkan karangan
mengikut formula ATAHAF.
|
Tarikh
|
18 Febuari 2013 (Isnin)
|
Masa
|
1130-1240
|
Kelas
|
5S3
|
Tajuk
|
Ulangkaji sebelum peperiksaan (
Karangan)
|
Objektif
|
Pada akhir sesi p&p
para pelajar dapat :
-
Menulis ayat pendahuluan
dengan ayat yang gramatis.
-
Menyenaraikan
sekurang-kurangnya 4 atau 5 isi penting berdasarkan tajuk yang diberi.
-
Menghuraikan isi penting
berdasarkan formula ATAHAF.
|
Aktiviti
|
Guru menulis isi penting di papan
hitam dan menerangkan kepada pelajar formula ATAHAF
Guru membimbing pelajar untuk
menghuraikan isi penting menggunakan formula ATAHAF
|
Sistem Bahasa
|
Membina Ayat
|
Penyerapan
|
Ilmu : P.Moral
Nilai : Kerjasama
KBT : a) Mengenal pasti
b) Belajar cara belajar
|
BBB
|
Lembaran Kerja
|
Refleksi
|
Semua pelajar dapat menghasilkan
karangan mengikut formula ATAHAF.
|
19 FEBUARI 2013
SELASA
TINGKATAN 4&5
|
0710 - 0925
1010 - 1240
|
BAHASA
MALAYSIA KERTAS 1
BAHASA
MALAYSIA KERTAS 2
|
20 FEBUARI 2013
RABU
TINGKATAN
4&5
|
0710 - 0925
0815 – 1000
1025 - 1240
|
SEJARAH
1
BAHASA
INGGERIS 1
BAHASA
INGGERIS 2
|
21 FEBUARI 2013
KHAMIS
|
0710-0840
0740-0840
0900-1200
|
SAINS
PERTANIAN 1/ FIZIK 3
KIMIA
1
SEJARAH
3
|
22 FEBUARI 2013
JUMAAT
|
0750 - 0850
0735 - 0850
0910 - 1140
|
FIZIK
1
PSV
1
SEJARAH
2
|
No comments:
Post a Comment